کوهمره کاکایل خوش اندی

یادباد آبادي سرسبز ایل/ مردمان خوب و یكرنگ و اصیل/نان و دوغ و پونه و كشك و كره/ آغل بزغاله و میش و بره/ كاش برميگشت دوباره مشك دوغ/خسته ايم از دوره رنگ و دروغ!



شعب قرآنی در 17روستای كوهمره سرخی شيراز تأسيس می‌شود

 

گروه فعاليت‌های قرآنی: مؤسسه موقوفه مكتب‌القرآن ثارالله در 17 روستای دهستان كوهمره سرخی شيراز شعب قرآنی ايجاد می‌كند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمين «منصور برزگر» مدير اتحاديه تشكل‌های قرآن جنوب كشور و مدير مؤسسه مكتب‌القرآن ثارالله روز دوشنبه، 30 خردادماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) شعبه فارس گفت: طبق درخواست دهياران و اعضای شورای اسلامی روستاهای اين دهستان و با بررسی‌های به‌عمل آمده توسط امور شعب اين مؤسسه متوجه شديم كه در اين دهستان كه بيش از 10 هزار نفر جمعيت دارد تا كنون كار قرآنی صورت نپذيرفته است.

 

وی ادامه داد: با توجه به آب و هوای مطلوب اين منطقه و وجود استعدادهای مناسب در بين جوانان و نوجوانان اين دهستان، اين مؤسسه اقدام به راه‌اندازی شعب در روستاهای اين دهستان كرده كه با حضور جمعی از اهالی، دهياران، شوراهای اسلامی روستاها و معلمان و فرهنگيان اين منطقه در 17 روستا، شعب مؤسسه داير شد.

 

به گفته برزگر در هفته آخر خردادماه اولين دوره آموزشی مربی‌گری قرآن كريم ويژه علاقمندان به تدريس قرآن در حوزه خواهران و برادران در اين روستاها برگزار می‌شود.

 

وی ابراز اميدواری كرد تابستان امسال اولين دوره آموزشی قرآن كريم در اين روستاها ويژه جوانان و نوجوانان و مردم اين دهستان برگزار شود.

 

مدير اتحاديه تشكل‌های قرآنی جنوب كشور از خيران و متمكنان خواست تا برای آموزش قرآن به مردم اين روستاها، اين مؤسسه را ياری كنند.

برزگر نبود مكان مناسب برای برگزاری دوره‌های آموزشی را از جمله مشكلات در اين دهستان عنوان كرد و گفت: اين مشكل نمی‌تواند سد راه تعليم و آموزش قرآن شود و با حول و قوه الهی كار را آغاز خواهيم كرد و به اميد اين هستيم كه خيران و واقفان ارجمند نسبت به احداث يك مكان برای آموزش قرآن در اين دهستان ما را ياری كنند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 10 / 12 / 1390ساعت 16:57 توسط حمید مرتضایی|